Klacht of tip
Heeft u een tip om onze zorg te verbeteren? Dan vragen wij u om het onderstaande formulier in te vullen.
Bent u ergens niet tevreden over? Maak het bespreekbaar! Wij stellen het erg op prijs als u onvrede met ons bespreekt. Van een klacht kunnen wij leren hoe wij onze zorg kunnen verbeteren. Blijf er dus niet mee lopen. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het samen met u op te lossen. Bel ons (0341 – 200230) of vul het onderstaande formulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vindt u in deze folder en op www.skge.nl.